Tuesday, December 23, 2014

Florin Zamfirescu, despre Victor Ponta: Cel mai periculos individ care poate să acceadă la putere

Actorul Florin Zamfirescu l-a criticat dur, luni seară, la emisiunea Jocuri de Putere, moderată de Rareș Bogdan, pe premierul Victor Ponta, despre care a afirmat că este „cel mai periculos individ care să poată să acceadă, la putere, în România”. 
„Acum, pentru mine, Guvernul României este DNA. Dar nu vedeți cum a intrat o liniște în toți, cum știe (Victor Ponta, n.r) să fie pisicuț? Pericolul este uriaș, numai că nu va rezista. Noi, actorii, ne pricepem și la ton, și la limbajul corpului. Noi știm să citim altfel, iar Ponta e ca o carte deschisă, e chiar o lecție de învățat pentru actorie. Un om care se poate tranforma într-o clipă și devine și care face și o afirmație extrem de riscantă, zice, la un moment dat, că ‘atunci am vorbit așa pentru că eram în campanie’. Adică, în timpul campaniei, ai voie să minți? Ce ai făcut, în campanie, vasăzică, ti-ai permis să spui una și acum spui alta? Păi asta înseamnă campanie? Eu am cuvintele urâte la mine, mă abțin. (…) Atât de clară este personalitatea, eu îndrăznesc să spun că cel mai periculos individ care să poată să acceadă, la putere, în România este Ponta și asta o spun radiografiindu-l”, a spus Florin Zamfirescu, potrivit realitatea.net.

No comments:

Post a Comment